fbpx

Betalen

betalen

Wij accepteren helaas geen contante betalingen.

Ons rekeningnummer is NL96 KNAB 0259 3573 59. Vermeld bij het betalen altijd je naam en bestelnummer. Je ordernummer vind je bij ‘Mijn bestellingen’ in Mijn account of in de orderbevestiging, die je van ons hebt ontvangen na je bestelling. Wil je jouw eigen rekeningnummer wijzigen? Neem dan even contact met ons op.

My Happy Seat maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving, zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het ‘slotje’ in je browser.

Online kun je betalen met iDEAL, bancontact of een handmatige overboeking.

Bekijk je facturen bij ‘Mijn bestellingen’ in Mijn account. Klik op de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien, printen of kopiëren. In je besteloverzicht kan je de factuur downloaden. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot de bestelling verzonden is. Hierna is de factuur beschikbaar. Heb je geen online account? Geen paniek. Wij versturen de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging.

Heb je vragen over een zakelijke factuur? Neem dan contact met ons op. 

Ben je op zoek naar jouw factuur? Bekijk ze onder ‘mijn bestellingen’ in Mijn account. Klik op de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien, printen of kopiëren. In jouw besteloverzicht kun je de factuur downloaden. Als je je bestelling kort geleden hebt geplaatst, wacht dan tot de bestelling verzonden is. Hierna is de factuur beschikbaar. Heb je geen online account? Geen paniek. De factuur versturen wij altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Kun je hem niet terugvinden? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat je je bestelnummer bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.

Controleer of er geld is afgeschreven. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot één uur duren voordat wij betalingen binnenkrijgen. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Is er geen geld is afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.